onsdag 28 december 2011

blev handling idag...kul...not...

Denna ska Maja få...
Hellu!!

Idag var en konstig dag...det var min natt så jag gick upp med Maja..
hon vaknade strax efter sju...fixade välling och kollade en film medans
resten av familjen sov....tycker det är rätt mysigt att vakna så lugnt...

Var rastlös men ändå seg idag...ena minuten ville jag åka till Badhuset
andra minuten orkade jag inte ens tänka tanken att åka dit...sen kände
jag för att åka hem och våldgästa...men alla är ju sjuka....utom vi....

Efter klokt övervägande så blev det en snabbvisit till stan för Nelly skulle
in och köpa nått.....sen åkte vi till Flygstaden och storhandlade inför Nyår..
nödvändigt ont fast väldigt skönt att ha det gjort nu....så det var ett bra beslut.

Emelie ska sova över med en kompis idag....var bara hemma och åt en 
runda....ja ja och den stora sitter ena minuten med inpackning och dyligt...
ja man ska ju vårda den kropp man fått.......fast en annan skjuter det lite
längre bort i framtiden....;-) tycker det är jätteskönt men det är så trögt 
att komma till skott....hm ska skärpa mig...

Morgans bror och son kommer eventuellt imorgon.....det var ett tag sen vi 
träffade dom...har inte velat köra till Malmö med skrutten...men snart
kommer vår skönhet ;-)

Tänk att Maja-Grädd fyller 4 mån om några dagar....helt otroligt!!
Idag fick hon prova lite majs...faktiskt igår var premiären...att 
jag inte dog av skratt...hon rös i hela kroppen....idag gick det lite
lättare...fast efterrätten gick rätt bra...Kuligt.....

Nyår blir lugnt för våran del...ja om någon missat så har man ju en 
liten så det blir God mat och så ...rätt skönt om du frågar mig...

Längtar tills man kan få inreda Majas rum....har bestämt mig att inte
ha 1 tema...jag tröttna så fort---och jag vill ha allt och lite till...
nej det funkar inte...ska köpa lite som jag vet att jag ska ha..tex
nyckelpigevagn ,nyckelpige-bokstöd....och svamppallar och bara
vita böbler....hyllor vet jag redan vilka...samma som nelly och emelie 
har...bokhylla som Morgan har fått som projekt..kommer rocka fett..

Lite ugglor och prinsessor blir det med..och fjärilar och änglar....
låter som en hel sjö av grejor men jag ska ha lite av allt...det kommer
bli så bra...MEN rummet saknas...det är det enda problemet,,,,Daaaa
Nej nu fan ska jag boka tid på banken och sen är det hasta la pasta..
jag ska flytta!!!
Hepp...inte drömma mer idag..tebax till verkligheten...och ner i
tvättstugan.....ska fixa mys sen slappa som vanligt ;-)

So Long---------------->>

Inga kommentarer: