lördag 31 december 2011

Gott Nytt År!!!!


Gott Nytt År!!!
Då var vi på årets sista dag...och vi gick upp sent då gårdagen
blev sen....men trevlig...men Maja hade fnatt igår hon bara skrattade
när jag försökte somna henne...la henne till sist i hennes säng och satt
på barbamobilen och gick ut ifrån rummet en stund för att kolla om hon
behövde varva ner själv....ca 5 min senare kollade jag henne och så fort
hon fick syn på mig knäckte hon sig...så höll hon på i ca 1 timme....sen
slocknade hon...

Senare var det dax för Emelie,,,vet inte om hon gick i sömnen eller vad men 
hon sa att hon hade panik...daa...ja ja men det slutade att hon fick krypa ner
hos oss...sömnen är med andra ord ganska störd...men det kunde varit värre..;-)

Nu ska Morgan köra Raymond och Samuel till tågstationen snart och lämna Nelly
så jag ska städa en sväng och fixa nån go efterrätt till ikväll...och småvila inför
kvällen...ska ju vara vaken länge idag ;-)

Jag har sån lust att städa ut julen men jag får lugna mig några dagar till....
nepp nu ska jag tvätta....igen ;-)

Ha ett underbart Gott slut....
So Long------------->>

Inga kommentarer: