måndag 2 januari 2012

whiiiii det blev en nyLaptop iallafall...

Hellu!!

Jo för nån dag sen så skojade jag med Mojja att han skulle
köpa en Laptop för vår dator är helt fuckt up...den jagar
virus...fast vi har virusprogram men men nu har vi fått nog...
var inne på Elgiganten för att titta och skaffa lite mer information
då vi inte är så duktiga på Laptopar....men vi blev så sålda och det
fanns 1 kvar....äsch vad fasen tänkte jag vi tar den.....då berättar han
att det var tur att vi slog till nu för i Tailand står fabriker under vatten
som tillverkar dator/delar osv så dom kommer chockhöja priserna 
inom kort...

Nu ska jag städa ut julen imorgon då jag köpt nya mattor och lite piff..
det räcker för att jag ska gå igång...kanske ta ett och annat fönster
för jag har inte kunnat se ut på länge!!

Imorgon ska jag laga en go middag och kanske rest av baka nått
för nästa vecka börjar och Mojja vårt nya sunda liv....hört det förr???
Tja man måste försöka helt enkelt...vi ska vara super nyttiga på 
vardagar men sen livsnjuta på helgen...så nu får man passa på att
äta det där lilla extra mitt i veckan för sen är det slut...ser fram emot
det opm jag ska vara ärlig...även om jag inte går upp i vikt längre så
vet jag ju vad det gör på insidan av min kropp...
Ska göra ett svanhopp i soffan nu...kanske pilla med *loppan* som 
jag döpt laptopen till....


2 kommentarer:

Elena sa...

Grattis till lappisen, det är ganska bekvämt med en sån.. Hoppas dom inte höjs på tok för mycket för Benja ska få en på sin födelsedag.. :o)

Kramar

johanna sa...

Tack :)

Ja passa på nu för enligt säljaren skulle lapptopparna höjas rejält snart.

Kram