måndag 30 januari 2012

Rikare......;-)

Whiiiiiiiii härligt...jag och Mojja var inne i Da city idag och wops så hade man 9600kr på kontot bara så...och det är bara idag...det kommer mera...Men den del av dessa är öronmärkta till lite trevligheter...åh längtar..det ska bli så kul,skönt mm..ja ja ska inte göra er gröna av nyfikenhet...vill inte avslöja nått än innan alla planer är klara. 

Jag har varit duktig och ringt till kiroprakton idag med och bokat en tid för min fuckt up rygg..jäv..ja det finns inget trevligt att säga om den...ska försöka att inte spy min galla för ofta över min värk för det kan bli tjatigt  att läsa om...I know...men jag har *glömt* skjutit upp det, bedövat med morfin osv men nu är det slut med det!

Var inom Motothalland idag och fick våra nycklar fixade till bilen..eh nycklar det ser ju ut som en fjärrkontroll i mini format...eller nått ;-) Tog en runda inom Willys oxå för att inhandla till min matlagning och bak som jag tänkt göra men fasen vad förbannad man blir när dom inte har grejerna hemma eller inte har överhuvudtaget....jag ska laga Sarma idag..utifrån ett serbiskt recept och då ska man ha hela blad av surkål...tror du dom hade det?? nej bara strimlad....tror nån att Johanna tänker skita i att laga det då?? Nope tror inte det jag tänker göra en Sarma a la Johanna..inga dolma i utan lager på lager med alla ingredienser fast i en annan form...ja det går väl ;-) får göra det på riktigt nästa gång jag hittar surkål i hela blad...såååååååååå

Ska faktiskt påbörja maten nu faktiskt..och ge Lill-loppan gröt....sen när allt lugnat sig så ska jag och gubben fortsätta planerna..det är mycket som ska klaffa...Hepp...So Long-------------------->>