tisdag 10 januari 2012

Flytta......


Japp...ska flytta och det snart....jag funderar starkt på att flytta långt
ifrån Halmstad...börjar om nån annanstans...skaffa nya vänner, nya
ställen att besöka helt enkelt...ingen här hemma skulle sörja att lämna
denna stan...mitt dåliga samvete kommer narturligtvis till pappa men 
har tänkt och varför inte ta med honom...finns ju boende i andra
kommuner....värt att kolla upp ordentligt......är så trött på denna 
stan om jag ska vara ärlig,,,har inget att hämta här mer...

ska till kyrkan i dag och träffa prästen som ska döpa Maja......
boring....kunde varit utan det...ser inte fram emot dopet heller...
nattsvart? nej bara kommit till insikt med att livet är för kort för
att man ska gå och tro att allt ska bli bra...det blir inte det..inte
här...om jag är långt borta så har man åtminstonde en vettig anledning
till varför man aldrig ses....varför alla bara snacka sin dynga...nope
jag ska inte slösa mer av mitt liv på nått liv som inte känns som 
mitt längre....hör inte hemma här längre...blir inte insläppt känns
det som....kanske var jag borta förlänge sist jag flyttade ifrån
Halmstad??? känns så....trodde man kunde hitta tillbaka till vänner
och så men nope,,,det vill sig inte....man skyller på att man inte har
tid att man är trött...jag med tro mig det är det enda jag säger..
det är inte poängen....det är att man har prioriterat bort det ur ens
liv utan att man fattat det...jag kan iallfall erkänna det...till skillnad
mot många jag känner...

oj det blev en novell...skulle ju bara skriva om kyrka tänkte jag,,,
nåväl...har iallafall kommit så långt att banken är bokad...så nu

småsugen.....

lär det hända grejer snart....kan bara tänka på flytt just nu......



4 kommentarer:

Elena sa...

Men lillan du verkar vara inne i en svacka, det är inte så...

Kramar

Vår egen lilla värld sa...

Hjärtat inte roligt alls att du känner så, önskar jag va närmre så jag kunde ge dig en kram och bara vara där för dig. Jag vet att jag är dålig på att höra av mig men jag hoppas att ni vet att vi alltid finns här för er i ur och skur. Massor med krammar till dig, vi ses snart ju :)

morris sa...

ja det önskar jag med :-) Jo jag vet att ni alltid finns där och så har det alltid varit sen vi lärde känna varandra...det ska bli riktigt kul när ni kommer...längtar...kramar till er med.

morris sa...

det är ifrån mig men var inloggad som morgan ;-)