söndag 8 januari 2012

skön söndag

Idag vaknade jag 10.30....MEN tro inte att jag sovit hela natten
fram till halv elva nej då jag och Morgan har haft en jäv...natt...men
inte pga Maja utan Bella....hon snarkar som en motorsåg och sen
tar hon av sig trosan...så vi har inte sovit mycket,,,vid 5-tiden tog
jag Bella och gick ner och la mig på soffan med henne så Morgan
skulle få sova...för han skulle ta Maja när hon vaknar...jo han kom
ner vid 8-snåret så då gick jag upp i sovrummet-SJÄLV,,och sov!!

Lite panik blev det då Emelies bio började 11:50 som jag lovat att
hon skulle få gå på idag med en kompis....vi hann men det var på
håret....sen när hon var lämnad stack jag och Nelly till Euro Stop
och lullade lite...hamnade på Kapp-ahl och hittade en ursnygg topp
och en snygg klänning till mig..Nelly fyndade nån pälsväst och smycke
vi köpte godis och dricka och stack sen tillbaka till bian för att hämta
våra biljetter till Simon och ekarna...fin men lite sorglig film...en helmysig
söndag med andra ord,,,mi so happy

När vi kom hem så var Simon här...trevligt...fixade lite middag...vårrullar
och ris,,,,gött..
Det blev whii och mycket datorsnack då Simon är duktig på datorer..
fick många bra tips!
Det är med glädje jag välkomnar måndagen..längtar lite till rutiner igen..
man blir lite väl slö när barnen är lediga...Nellan börjar imorgon men vid
12-tiden så det är ju en mjukstart...Emelie sover hos Lovisa för dom börjar
på tisdag....ska in och hämta henne imorgon..kanske till Elle?!

Ska nog nana snart..är såååå trött...So Long----------------------------->>

Inga kommentarer: