fredag 6 januari 2012

Mys....


Idag är det mys på schemat...barnen har satt på en skräckis på
Nellans rum med cola och gottis....jag och Mojja ska kolla på
The voice....och äta cheddar popcorn jammi,,,

Idag var vi ute handlade hittade en jätte fin sparkdräkt till Maja..så
när hon hade duschat med pappa så satt jag på henne den..så söt..
nu sover hon i sin gunga...


Jag möblerade om lite på Emelies rum idag..bäddade rent hos alla
idag det är nog bland det bästa jag vet...att lägga sig i nymanglade
sängkläder,,,,sen tog jag en vals med damsugaren...kul att städa nu
när det inte har hunnit bli stökigt eller smutsigt,tog ju en stortädning
bara för nån dag sen...

Inatt sov både jag och Morgan asdåligt,,,Bella snarkar och hennes 
trosa åker av och hon har legat över hela sängen...känna i kroppen
idag...

Nepp nu ska jag mysa med gubben....So Long------------------->>




Inga kommentarer: