tisdag 24 januari 2012

missade....

Idag missade jag en tid på sjukhuset för ultra och röngten...men jag
ringde och en snäll människa gav mig en ny tid och slapp betala...
det finns snälla människor kvar där ute...;-) så imorgon blir det en
lång dag.....*phu*

Idag har jag bara myst..*igen* har stojat mycket med Maja, hon
tyckte jag var rolig *faktiskt*  men gubben däremot har varit duktig
han har burit in en jäkla massa ved ifrån skulet ner i källan....kan ju
bara informera er om att det är astungt....är glad att jag slapp..min 
rygg är ju inte den roligaste...fick ta en starking i dag...;-(
Mojja var nere i affären och köpte jäst för jag har lite lust att baka
morotsbröd.....men då är det en födel att ha mjöl...;-) och det har
inte jag såg jag när han kom hem....så jag får ladda för att springa
ner...*latmasken gav sig till känna*

Jag som nästan aldrig är sugen på kakor och skit skulle kunna göra
allt för det nu...  har mina 4 kg efter förlossningen som jag vill gå ner.
Dom sitter hårt fast kan jag säga.....
På fredag åker vi och hämta Fabelina...*bilen*
Ska sätta mig och göra lite smycken och även barnens photoböcker
det passar ju bra nu när det är sånt här skitväder....vill inte gå ut om
jag inte måste,Emelie är den enda som är glad för det,är och åker
pulka nu.

Hepp får vara lite kreativ nu....;-) So long---------------->>




Inga kommentarer: