fredag 13 januari 2012

Fredagsmys...

Fint..eller hur...
Japp...här myser vi...vem gör inte det...daaa Idag har det varit lite
av mys hela dagen känns det som...började med att man fick gå upp 
med lillskrotis vid 6:30*tidigt för att vara henne* men idag var det bra
för jag hade mycket att stå i idag....välling och mys en stund sen somnade
hon om...Efter att Emelie och Nelly åkt till skolan så började jag städa en
sväng...*ja jag e störd* sen gjorde jag med ordning för Bvc med Maja,,

Vi vilade en sväng efterråt...sov gott på soffan..;-) sen skulle jag *bara *
ta en fika hos Elena men det blev några timmar,.....Mycket trevligt....tiden
bara sprang iväg--dock som vanligt...Maja fick en jättesöt uggla Made By
Elena som ska heta Bibbi..Tack!! får vi göra om snart..
Min mobil började ringa när det kurrade i familjens magar...tur att dom har
mig;-) men det blev dock inte maten jag lovat dom....

Nu är man mätt och väldigt nanig faktiskt men man får väl försöka vara
uppe en stund till....Nelly har sin Lollo här i kväll...och Emelie har somnat
på soffan....lik mamma....
En besvikelse på Tv:n trodde det skulle komma nått läskigt det är ju fre 13:de
hepp nu ska jag hämta tändstickorna till ögonlocken....;-)
So Long------------------->>


Inga kommentarer: