söndag 29 januari 2012

Bilhelvete....


Hellu!! nej Asså inte vår nya ögonsten...utan skrutt i bang bang bilen...Nu har vindrutetorkan slutat funka..den måste man ju ha om man ska köra lagligt och säkert...så det blir till att laga. Eller om vi säljer fanskapet till nån som vill plocka delar, vi blir jagade ibland att dom som ringer och vill köpa japanska bilmärken...så vi får se vilket som är smidigast.

Idag dansade Maja breakdance i sängen typ 07:15 så vi gosade i min säng en sväng men hon höll på att magpumpa mig med sina karatesparkar så det var goare att gå upp faktiskt...har kollat Tv:n lite inspelat..Kungliga Lassarettet bara älskar det...Mojja är och fixar en Latte till mig nu...;-)

Idag ska jag bara tvätta en jäv....massa tvätt och ta en städning...jo jag städade i torsdags..om det syns nej inte speciellt....men.. I like to clean......Ska laga en go söndagsmiddag till min goa familj och kanske kolla en rulle senare när vi är mätta och sega efter maten...borde ta en lång promenad med men det är ju inte jag lovar...Bella ska ju ut men som tur är så älskar hon inte kyla...ibland börjar hon skaka redan på trappan och vill in..trots att man sätter på henne täcke....så man har inte jättedåligt samvete såna här kalla dagar om man bara tar korta promenader.

Här är en liten text till just dig...som har en speciellt plats hos mig...tro det eller ej...

Du vet att du har har svikit mig och att du har gjort fel...ändå väljer du att vara tyst och hålla dig borta..och det gör allting mycket värre än vad det var ifrån början! Du har inte gjort mycket för att visa att du är ledsen över det du gjort...då tolkar jag det som att du inte vill ha nån relation med mig längre....om jag har fel är det nog dax att visa motsatsen...och tystnad är inte den rätta vägen.....

Inga kommentarer: