måndag 23 januari 2012

Nanananananananina

Hellu....ja se så trötta vi ser ut...;-) vi blir båda väldigt påverkade av
vädret...och yttre påverkan som snor energi av en....usch...men det ska 
jag skaka av mig------;-)
Dagen har bara inneburit att vi har varit hemma och tänt levande ljus och
rått om varandra.....lagat mat tills barnen kom hem ifrån skolan,är sugen på
att baka bröd.....nja kanske imorgon....ska nog ut  och handla lite först...

Lillan åt en hel potion gröt idag med aprikoskräm...sååååå duktig på att äta
Mellan åt sämre idag...eller nästan alla dagar..så svårt med barn som inte gillar
mat...hon är en mackunge....soppunge men riktig mat...nej not so much.....
Storan äter bra igen....mi so happy för det...är så rädd för ätstörningar...hallå
med dagens samhälle är det inte lätt att känna sig ok....

Jag och Morgan planerar för fullt..he he Petra och Magnus vet.....så mycket
att välja på...men det är intressant och spännande.....ser fram emot det mer
och mer....vet att flertal säkert kommer vara emot det vi tänker göra men det
är bara att beklaga....what goes around comes around.......

nej nu ska jag krypa under filten och kolla glamour....sen sak jag plocka fram
nått gott till Familja så vi kan umgås i soffan en stund......

Öj you....are you talking to meeee??



So Long------------------------------>>

.

Inga kommentarer: