söndag 15 januari 2012

Satans rygg...


Hellu...gillar denna bilden....det var en bra dag när den togs....
Idag har varit en bra dag förutom att min rygg tar död på mig...
Vi är nybadade hela familjen...skönt....
Jag och Nelly tog en runda till Pappa idag och fikade och snackade
skit....han var go och glad men trött..kanske håller han på att bli dålig?!


Har ätit go kycklingfile idag med klyftpotatis...jammi...nu ska vi mysa lite
innan ungarna ska i säng...skola imorgon....Maja har ju skämt bort oss
för hon sover så gott på nätterna *mina iallafall* så det här som alla i min
mammagrupp pratar om att dom är så trötta slipper jag ;-) men i natt var
hon inte så nice...01:50 hör jag henne typ..prata...ja inte som du och jag 
men typ ET-språk...jag tog upp henne och tänkte att hon kunde somna om 
hos mig....nja hon hade lite andra planer....så jag låg och lyssnade på henne
i ca 1 timme....sen sov hon till 05:10....bajs...bara att gå upp....sen åt hon
som en varg så jag antar att vi måste öka maten...going.....

I veckan ska jag försöka komma iväg hem till min mormor....vi pratade innan
så preliminär bokade en fika i veckan...tiden bara springer iväg....tycker bara
hon föddes för några veckor sedan....nej nu måste vi ta vara på tiden och
varandra....ska mysa nu....

So Long---------------------->>

Inga kommentarer: