torsdag 26 januari 2012

Nu är det igång igen.....

Hellu....ja då var det igång igen....ögonen rinner och värken i leder och höger sida av ryggen har kommit tillbaka som ett brev på posten..Jag blev smittadad för en tid sen...led några dagar och blev bättre...och kände mig nästan på topp...tills imorse...fick ta ut linserna och ta en hopa värktabletter! Min städning jagade mitt samvet och efter 1 timme efter att värktabletterna kickat in så började jag städa...tog mig en chailatte som belöning på paus 1....ca 1 timme senare fick jag 1 källarfranska med ett glas iskall mjölk..gött...

Tänk att man måste muta sig själv för att orka vidare :-) brukar inte vara så illa men jag är ju inte frisk så det är nog därför...men färdig blev jag så nu har vi ett nystädat hus...underbart..
Här har spelats *Vår cd idag* Lionel Ritchie det virvlade nästan romantik i luften :-) som det kan bli när man minst anar det

Imorgon är det mycket på schemat....(är redan trött) ska in till stan och köpa Majas svamppallar.som mamma lovat dig...och lite till..sen måste jag ju till Lager...ett måste när man är in Da City...en tripp och köpa kostym och en klänning...oj vad vi har mycket..som om det inte räckte så ska vi handla lite till fredagsmys och på toppen av isberget så ska vi hämta vår efterlängtade bil!!!! men hjälp jag lär väl somna innan jag ländat i soffan.

På måndag ska jag och mojja på ett intressant möte som kan klirra i kassan..*återkommer*hi hi älskar lite spänning i livet...eller hur..på tal om pengar...ehh jag lär behöva dom för jag har tappat bort min förlovningsring!!!! det var när jag var på babymassage sist som jag tog av mig dom och jag mitt pucko la den vid min stövel som stod jämte mig så jag tänkte att då ser jag den...men nay inte jag inte...stans mest synskadade kvinna--även med linser i ögonen...fasen vad jag blir trött på mig själv!! men det kommer något  bra utav alla situationer...inte sant? gäller bara att hitta dom.

Jag ska sitta modell på Torsdag!! Nice...kanske bli fin...ompysslad..åh jag älskar sitta när nån pillar i mitt hår och man kan drunkna i en tidning. jag litar fullständigt på Nelly *dötrra min* hon är så duktig....får väl lägga upp en bild på hennes resultat.

Nu ska lillskiten få lite mammytime med en flaska välling sen nana...ska kika på Once opon a Time sen Revange...Mmmmm nice
So Long--------------------------->>
.....


Inga kommentarer: