onsdag 25 januari 2012

äntligen över


Ja nu kanske jag kan få slippa sjukhus för ett tag.....ska dock till vårdcentralen imorgon för nya provtagningar...men det gick bra idag är lite nervös över provsvaren och plåtarna dock....men ska försöka att inte tänka på det nu....

Nelly kom hem idag i eld och lågor hon har träffat den 7:de bästa frisören i världen idag!!! han var på hennes skola i 6 timmar...kul....hon var lite down igår och väldigt trött...det har hänt så mycket tråkigt och det tar på krafterna...det var nästan så att hon inte ville gå idag..och det är inte likt henne...men det var tur att hon tog sitt förnuft till fånga och gick för nu är hon taggad som bara den.

Fredag är det babymassage igen...kul...ser fram emot det för alla är så trevliga och mysiga där....vi pratade om att vi kanske ska träffas efter oxå...;-)

Städningen ligger lite efter..hoppas man mår någerlunda så jag blir klar imorgon...mår inte bra med skit i hörnan...då sitter jag bara och stör mig...har provat...tro mig...inget för mig...rent och fint och lukta nystädat...jammi..Mi Like..

Jag har en sockerkris idag igen...kan ju nästan tro jag är på tjocken ;-) så jag slängde ihop en sockerkaka som står i ugnen nu...*kunde inte låta bli helt enkelt*

Nä nu måste jag kolla färdigt på glamour sen är det onsdagsmys......;=)

So Long------------------->>

Inga kommentarer: