fredag 27 januari 2012

whiiiiiiiiiii

Nu är Fabbelina hemma....det var en fröjd att se henne rulla in på gården ;-) Denna dag har varit så lång att min kropp skriker av smärta...trots all glädje man känner så orkade jag inte stå emot...värktabletter....fan min lever behöver åka på spa snart...Dagen kunde inte börja bättre för mig...det var min morgon att gå upp men Maja idag*som vaknade tidigt* men min underbara sambo tog henne och jag fick sova!!! så gott....kändes helt underbart när han kommer upp med kaffe vid 8:30...känner mig lyckligt lottad! ja sen var det bara att göra sig i ordning för att åka in till Da City...jo jag skulle ju köpa svamparna till Maja...men nej tack har mest kollat på dom innan,inte känt och kollat kvaliten..den var skit..sprickor och nån gipskvalite...nej det är bara att leta vidare

Hittade lite annat till hennes rum...väggdekaler i fjärilar och ugglor så klart!ska bli så kul att inreda hennes rum snart!

På menyn idag stod det fläskfile med potatis och bea...och hertig corvert..jammi.sitter nu mått och ganska utmattad men otroligt lycklig...Nelly är på bio med Louize och kommer sen....Emelie är hemma hos killen sin som hon har blivit ihop med igen..tror det är tredje eller fjärde gången dom blivit ihop..ja ja så kan man väl få göra när man är 10 bast...ska mysa i vanlig ordning om en stund åker godiset fram ;-)))) kolla dubbelhakorna...*skrattar* är lite koko just nu...

Hepp nu ska jag sträcka ut denna gamla kropp*som ligger i en ny babyrosa mysdräkt* innan loppan vaknar!! 
So Long------------------->>

2 kommentarer:

Vår egen lilla värld sa...

Hej hjärtat!
Varför gör du inte dina egna svampar, ni som kan fixa och trixa så fina saker är det säkert en pice of cake=).
Kul att bilen äntligen har anlänt, lite av ego själ givetvis. Massor av kramar till er alla.

johanna sa...

Hej Vännen.

Det har jag redan bett Morgan om och det skulle han fixa sa han, han är ju rätt händig så det blir nog inga problem :)

Ja det ska bli roligt att köra den i morgon.

Ha det riktigt gott och stora kramizzzaarr till er alla från oss, så ses vi snart igen hoppas jag.