onsdag 4 januari 2012

Nystädat!!!

Hellu!!!
Idag har vi storstädat hela huset....asså så här rent och fint har det
inte varit på länge...så skönt!!
Imorgon ska jag dock fixa med 4 fönster byta gardiner och inhandla
lite nya blommer

Hoppas det här satans väder kan sluta så man gå ut som folk...känner sig
isolerad jag går ju inte ut om jag inte måste...
Idag stod det pizza på menyn....och en kebaktallrik, jammi jag åt lite av varje..
som sagt måste passa på,,,,

En del märkliga insidenter har hänt på den senaste tiden och jag blir inte
klok på hur en del människor funkar??? först sitta och säga hur IQ-befriad
en tjej är för att hon gjort samma misstag med en *idiot* och sen gör hon
likadant själv bara några månader senare?? och det tråkiga är att jag är så dum
och naiv...jag vill alltid tro det bästa om människor,tro att dom kan ändra sig
om man har svikit så gör man inte det igen,,,fast jag blir alltid blåst....
för när det är jobbigt och man har det dåligt då duger Johanna men när man
har ordnat upp livet lite då duger Johanna inte ens att skicka eller svara
på sms eller meddelanden...fan vad lågt..och fegt...blir ledsen på att bli illa
behandlad men även på mig själv att jag går på det gång på gång....

Nå ja jag får försöka lära mig helt enkelt....

Nu ska jag mysa.....



3 kommentarer:

Elena sa...

Sänder dig en styrkekram! Man ska nog inte involvera sig för mycket i andras liv. Vi är ju alla olika och det är väl tur det.. Man får helt enkelt acceptera olikheterna och gilla läget men dock inte acceptera att bli utnyttjad. Du kan nog va för snäll i vissa lägen och det känns extra mycket när det inte går som man tänkt.. DU behöver ju inte ha dåligt samvete i alla fall, du fanns ju där..

Miss u

Anonym sa...

Du är stark mamma! och jag är ledsen för allt...<3

johanna sa...

Lilla gumman..jag syftade inte på dig och det som hänt....tro inte det...
Elena....jo jag accepterar att vi alla är olika och lever på våra olika vis men det som sårar är att man är så populär som vän när man har det skit i livet men när det går bättre så hör man inte av sig...har aldrig fattat den stilen...jag har aldrig gjort så mot någon...jag kan vara dålig på att höra av mig när jag mår dåligt...eller känner att jag inte får nån respons av nån då skiter jag i att höra av mig men känns mer befogat...i detta fallet så duger jag bara när man tydligen behöver hjälp...Kramizzz miss u toooooo