tisdag 21 augusti 2012

.......`´........


Mojjas foto...ser ju proffsigt ut....*stolt*

Jahopp ny dag nya möjligheter heter det ju....jo det är sant...Har haft lite mer energi idag...men har fått kämpa att inte somna ståendes..;-) min Dr ringde idag..och jag ska öka mina tabletter 2 dagar i veckan...och om jag inte mår bra om 2 veckor måste jag komma?! har städat barnens rum idag och bäddat rent...varit ute och traskat...tvättat som en tok och faktiskt dammsugit..så jag har inte bara suttit på rumpan vilket jag ville ;-) det gör jag nu istället ;-)) ska kolla glamour snart sen är det dags för den magiska timmen med Maja...måste underhållas innan sängen kl 19...vi bruka duscha ihop och låta tiden gå lite men idag har vi redan gjort det.....

Hepp nu börjar det ...ha en go kväll....So Long-------->>

Kramizar

Inga kommentarer: