måndag 13 augusti 2012

Grattis grattis...

PAPPSEN!!

Idag fyller pappa år...han har aldrig varit förtjust i födelsedagar,varken  hans eller andras....så av respekt till honom stannade vi bara i 35 minuter då han var trött...han skulle till Dv sen....När Mojja var på arbetsförmedlingen idag traskade jag och Maja in till stan och kikade lite...ska in dit igen på onsdag...men hittade ett par vita jeans till Emelie..ja helt fel färg men snyggt...Nelly är det inte lönt att köpa nått till om hon inte är med...det fixar hon själv...

Skulle vilja hitta en snygg väst...men om jag letar hittar jag inte...så jag får låssas att jag inte är på jakt ;-)) Nelly lagade hemmagjord potatismos med ungstekt falukorv idag..jammi..

Var på en lång promenad i vanlig ordning...skönt...men orken är inte riktigt med idag..och faktiskt lite mer värk än igår...fast jag har inte tagit värktabletter på länge....vill inte....

Ja då ska jag och Morgan byta snart igen...han pappaledig och jag börjar jobba...blandade känslor....vill jobba men ändå vill jag vara hemma...går ju liksom inte ihop....ja ja man kan inte klona sig...eller ;-)

Nu har Mojja köpt både stativ och fjärrkontroll till systemkameran...herre gud vem vet snart kanske jag är ihop med en fotograf..hihi...ja man vet ju aldrig...;-)  jag kallar honom papparatzzzziii
Hepp ha en go kväll!!

So Long---------->>

Kramizar


Inga kommentarer: