måndag 20 augusti 2012

Zombieeee


Idag känner jag mig som en disktrasa....sååååå orkeslös....herre gud vad jobbigt när hjärnan vill men inte kroppen...Jag missade ju min telefontid med min Dr i fredags så jag ringde idag...men hon jobbar inte förrens imorgon...sköterskan kollade och såg att ett prov var dåligt...japp det är det jag har kännt i veckor nu....jag har ju haft denna diagnos i 14 år så jag kan det nu...så nu ska vi ändra dosen och invänta...hjärtklappningarna har varit på G hela tiden och som sagt orkeslösheten,deppighet utan anledning,tappar hår mm ja ja nu när jag vet så känns det bättre för det kan man ju fixa....

Skönt med rutiner...de stora barnen har varit i skolan bara lillskrotan har kört skiten ur mig idag ;-) hon har börjat krångla med sömnen på dagarna nu...hon är trött och somnar i min famn men när jag ska lägga henne så vaknar hon och börjar leka ?!!! Zzzzzzz hon ska vara glad att hon är så snygg....;-)

Och trots att vi inte haft nån direkt sommar så är jag trött på värmen nu....jooo jag blir så stressad att man MÅSTE ut...får dåligt samvete om jag är inne....även om jag vill vara inne...kluvet....nej höst med fina färger och tända ljus och varma soppor med nybakat bröd...ser jag fram emot....

Har äntligen fixat alla papper med försäkringskassan....nu när mojja ska vara pappaledig...perioder mm...och fixat nytt elavtal med...fasen en hel del tråkiga samtal har jag fixat..gött..

Ikväll kommer Robinson kl  20 sen Dallas...goekväll...sen somnar vi nog gott hela högen....nu ska jag tvinga mig ut på promenad.....men baby och vovve....
So Long--------------->>

Kramizzzzz

Inga kommentarer: