onsdag 15 augusti 2012

City tripp...


Idag hade jag ett ärende som jag fixade snabbt....sen mötte jag familjen på torget och vi gick till pastavagnen och åt...lullade runt och Nellan hittade ett par jeans och Emelie hittade hästar som hon samlar på...det blev en mjukglass i solen med...gott men dessvärre blev jag illamående av den...

Det har varit underbart väder idag..jag och Mojja spelade yatzy i trädgården..jag vann båda runderna :-) hi hi

Har tvättat en jäkla massa tvätt...fattar inte var det kommer ifrån...imorgon ska jag städa hät hemma iför helgen...Nelly börjar skolan imorgon så vi syndade ikväll med gottis...

På fredag ska vi hem till Katta för jag ska klippa henne...;-) sen ska vi handla och fixa Majas födelsedagspresent....



Ska se om jag hittar en mini gitarr för hon är så impad över gitarrer..Morgan har en men nu har även Emelie en gitarr 
En sån här klinkar hon på...nya fyndet....

Hepp nu kallar bingen...So long------------>>

Kramizar


2 kommentarer:

morris sa...

Ja älskling......vi är ju en musikalisk familj :)

Jag ska lära dom spela, sedan ska vi på turné...he he

Puss

johanna sa...

Låter bra!! Pösssssssssss