onsdag 1 augusti 2012

Nu Jäklar.....


Nu har jag fått tillbaka lite av min energi som varit borta länge!!! Fick hem Vitaepro vitaminerna idag...nu ska här bli en ny människa av mig...tror att min värk kommer bli bättre med en riktig dos av vitaminer och träning....Lilla maja har antingen ögoninflammation eller så har hon slagit sig i ögat för hon är röd och ljuskänslig....

Idag har det tvättats och städats en del...imorgon ska jag bli klar hade jag tänkt...sen på kvällen bär det av till Fridolfs krog....ska bli gott....

Emelie sover hos en kompis och Nelly är på Uggla på Tylösand...ska hämta henne sen...så vi sitter här i ett tyst hus?! det händer inte ofta....

Maja fyller 1 år om en månad idag..inte klokt!! Var har tiden tagit vägen?? Ska få äta tårta för första gången åhhh pluttan!!

Nej nu ska jag kura ner mig på soffan innan nellan ringer och ska hem....Trevlig kväll!!

So Long------------->>

Inga kommentarer: