måndag 6 augusti 2012

Cockpit...tjihoooo


Så sant....Bio-time ikväll med mina stora töser....vi åkte dit i hopp att se Inte ens det förflutna...men det var ju 15 års gräns så det gick inte...:-(...jahopp bara att gå och kolla vilka filmer som gick då....bara ett alternativ...Cockpit...fasen...hm...nope var inte sugen på den men vad göra?!!! vi gick....Och vilken tur!!! Bara älskade den...gud vad vi skrattade...så bra det kan bli när man minst anar det!! ;-)

Mojja och Maja har varit hemma själva..varit ute och fotat så klart!! ;-) ska lära mig lite med....men jag har inget tålamod....så det är ju bra att Morgan orkar läsa och pilla,prova sig fram....

Blääääääääää imorgon ska jag upp i stolen....nä inte den stolen ;-)...tandläkarstolen....och då blir jag 3 1/2 år liksom...ska få massor med bedövningssprutor......hjälp....men ska man bli fin får man lida pin....ska fixa mina framtänder juuu....ska ta före och efter bilder!!

Hepp känner mig speedad av allt godis och allt skrattande så jag måste nog varva ner lite i soffan så man kan somna sen..

So Long------------->>

Kramizar


Inga kommentarer: