fredag 24 augusti 2012

vänder vindarna nu??


Ja ingen skulle bli gladare än jag....eller jo det finns några till ;-) Min älskling ska på anställningsintervju nu idag....han har sökt oerhört många jobb och många ggr svarar dom inte ens nej tack...men nu ville han träffa honom och han sa att han var intressant....så hoppas hoppas hoppas...fast försäkringskassan stryper väl mig om jag ska ändra igen....;-)

Nellan har fixat praktikplats och extrajobb på Expresso House på  Euro Stop ...duktig tjej! Börjar nästa vecka....

Jag har ökat mina tabletter fast det går inte så fort...tills man känner skillnaden så jag får vara trött ett tag till...men jag är så glad att man har barnen och bella för man kan ju inte bara sluta fungera även fast kroppen vill...som idag....gick vi en lång promenad fast jag inte hade nån energi...utan det var bara ren järnvilja-----

Har varit och fixat Majas present....bakat lite till hennes kalas...fast ätit lite av det he he...ska baka mer...vi har dille på citron...har bakat citronsockerkaka nu några dagar och den har slinkit ner fort som bara den.....

Ikväll är det mys som vanligt...ska äta tacos..och massa godis så klart!!

Ha en trevlig fredag
So Long--------------->>

Inga kommentarer: