fredag 17 augusti 2012

fredagsmys


Idag är det fredag för hela slanten...det finns bara ett ord för fredag här hemma...mysssssssssss
Idag bar det av hem till Katta...klippte henne och hennes dotter...blev bra..men hon har så mycket hår att hon skulle kunna donera varje månad till de skalliga...;-) jag tycker jag har tjockt hår men där ligger jag i läääää...hon blev nöjd och det var det viktigaste...Maja roade sig med en hel låda lego som dom så snällt hämtade...morgan hittade fina platser att plåta på...å vilka fina kisar hon skaffat ;-) 

Sen bar det av till Maxi för storhandling...oj oj idag var typ allt slut...blöjor,välling,gröt,frysvaror ja typ allt...inte kul att betala men såå skönt att fyllt upp igen....goda nyheter om mitt jobb...ett litet tag iallafall... får vara glad för det lilla juuuu

Har åkt på muskelinflammation på höger sida av ryggen ända upp till hårfästet...asså jag tror nästan alla på fb oxå har det just nu ...börjar undra om det är nått som går...som sätter sig i muskler och vävnad...ja ja inne på dag 3 nu så det ska väl vara över snart....

Hopp nellan har börjat skolan och Emelie börjar på måndag...köpt bänkpapper och pennskrin...väska mm ...Nelly ska åka till Stockholm samma vecka som jag börjar jobba...dom ska vara där i 4 dagar...fan jag kommer behöva lugnande...:-(

Hepp nu ska hela familjen mysa och kolla Stefan och Krister...Toooo Deeeeee ;-)

So Long----------->>


Kramizar




Inga kommentarer: