lördag 11 augusti 2012

Nellan nygaddad....


Ja då har man en lycklig dotter....hon har tatuerat sig idag....hon var jätteduktig...och fin blev den ;-)
Och jag är jättesugen att själv göra det nu...så lättpåverkad ;-) tänkt mig barnens namn på en gren och en liten fjäril...


Nice!! Det var ju meningen att hon skulle få denna som en del av hennes födelsedagspresent och att hon skulle göra det den 5 november...då hon är 18år men med MYCKET tjat och manipulation ifrån henne så gav jag med mig...är ju bara 2 1/2 mån kvar...så grattis i förskott älsklingen min.....;-)

Jag och Maja var ute på promenad med Bella...gungade så klart!! sen när dom kom hem var Nelly snäll och hjälpte mig att lägga i färg i mitt hår....sitter med det nu....mörkt där uppe och rött i topparna...hoppas det blir som jag tror....ryggen har varit ganska ok i 1 vecka men idag är den inte snäll mot mig...värker och ömmar....ja ja ska stå ut....

Ska skölja ut det nu...So Long------------------->>

Kramizar



Inga kommentarer: