onsdag 8 augusti 2012

klar....


Har tagit en skön dusch så nu är man ren och fin....Maja grädd sover och Emelie är hos mormor, Nella är borta hos en kompis några gator längre ner....tyst och lugnt :-)


Har jag sagt i några dagar men nu är dom borta...Jag och Morgan har städat hela dagen....med någon paus här och där....vi har möblerat lite så därför tog det så lång tid...men så underbart nu när man är klar!!!  Är sååå godis sugen....salt godis...kom till mig...popcorn...åh jammi jammi...varför är det inte fredag?? 


Jo jag typ hällde ut en påse med fröer förra året men dessa blommor...dom tar ju aldrig slut...jag plockar och plockar och det kommer bara nya...nice....

Morgan har varit ute en bra stund i kväll och fotat...han börjar bli riktigt duktig...han verkligen brinner för det...så glad att han hittat en kamera som han ville ha.....inte klokt så fint det kan bli...
Satt och började skriva lista till Ullared.....jo det kom väl på en del saker men varför drabbas man av hjärnsläpp när man vill vara duktig och skriva lista som man så fint ska hålla sig till ;-)) ASG Jag??
nope...hittar ju sånt som jag inte ens visste fanns där så hur kan jag ha det på min lista då?? hi hi

Imorgon bär det av till mamma...där kan man plåta fin natur....hon har avlat fram kycklingar....hästarna finns inte kvar så det känns konstigt fortfarande när man kommer dit....

Nay....nu säger jag....So Long---->> Och....

Inga kommentarer: