fredag 7 september 2012

fredag igen....


Jepp...idag har jag jobbar 4 timmar....kändes väldigt konstigt att åka hem då....men jag blev hämtad för Morgan hade varit på Sjukhuset med Emelie...hon ska få inlägg till sina fötter...dom är lite bättre idag...fast just nu ligger de båda inne i vardagsrummet, nerbäddade och sover/vilar...Mojja fotograferar och jag plockar och donar...ska snart fixa lite mat....igår hade jag feber och kände mig som en skrutt...men i morse tog jag 2 panodil innan jag hann känna efter och åkte till jobbet..känns inte att jag har feber nu men halsen svider....lite godis på det sen är jag frisk ;-)

Imorgon åker mamma till Turkiet...kan ju erkänna att jag är lite sotis...vill oxå till värmen...Spanien lockar måste jag erkänna....

Ska nog ut och plocka svamp i helgen,,,bara vinden kunden avta....annars blir det en lugn helg för våran del.....

So Long------------>>

Kramizar

Inga kommentarer: