söndag 30 september 2012

inte helt fel....


Är det långt kvar????

Ja vi gick i en JÄTTE uppförsbacke.....Morgan är den enda av oss som hade varit här innan...och bilden är INNAN vi hittade en jäv...massa svamp ;-) helt underbart smultronställe har vi hittat....



Fick vila...;-)

Helgen har varit mysig...goe filmer...go mat och en massa vila....behövs ;-) Emelie har varit på kalas i några timmar idag...dom var på Aronsfortet..hade skitkul!! Jag och Mojja och Maja..ja och Bella så klart vi gick nästan 1 mil...plockade svamp som jag rensat nu ikväll...det är det värsta..men nu är det gjort..ska laga till den  imorgon...


Bobbo....''

På menyn idag blev det ost och skinkfylld kycklingfile med pommes och brun beasås...jammi....Var fotograf till Nellan idag som ville ha lite nytt...har inte själv sett dom än...hon tog dom till sin data...ska lägga ut nått imorgon ;-) kul det här med fotografering...trodde inte att det var så kul...men med en bra kamera så blir allt annorlunda...innana tyckte jag bara det var jobbigt...ja att vara med på foto var en pina...vilket inte alla förstod ...lite lättare idag...men det sitter i än...

Hepp nu ska jag plocka fram söndagsmyset...hi hi Ha en go kväll alla fina....

So Long---------->>

Kramizar


2 kommentarer:

Gunillas Blogg sa...

sötaste sötaste ungen jag har sett

johanna sa...

ja visst är hon...vacker som en dag....;-) vi gör vackra barn hi hi