tisdag 25 september 2012

happy happy


Tjohoooo är såååå fruktansvärt glad....whiiiiiiiiiiiiiiii yes yes yes....kan inte vara gladare.....MEN tänker inte avslöja något ännu!!! Hi Hi Hi Gud vad lycklig man kan vara!!!! Herre gud......

Dagen började 05:45 på jobbet idag...har jobbat som en gnu om jag får säga det själv *och det får jag* inget skryt bara ren fakta..;-) Har säkert gjort 150 st fakturor idag...haft 2 st möten med golvgubbar och chefer för fastigheten mm ringt 180  samtal typ...gött när man kan bocka av en massa måsten...speciellt när jag är ledig nu i 2 dagar!! ;-)

Har haft bra samtal och mycket givande information idag...asså är det min tur nu?? ;-)
Ja som jag sagt tidigare...Det kommer en dag....woine woine....spricker snart...måste gå ner i källaren och plocka upp tvätt...göra av med min energi....whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii



Ha en riktigt go kväll ni som förtjänar det ;-) för det gör jag och jag ska ha en hej dundrande kväll!!
Tjohooooo

Inga kommentarer: