lördag 1 september 2012

Maja 1år idag hipp hipp hurra!!!!


Hipp Hipp Hurra för Älskade Maja som fyller 1 år idag!!

Ja idag för 1 år sedan var jag och Morgan på Förlossningen....vi hade en tid 08-15 men vi var där i tid ;-)....vi spelade kort och fikade och hade det väldigt bra...kunde inte tro att jag skulle få barn..inga smärtor liksom....he he dom kom ca vid 10-tiden...men vid 13-tiden blev det akut kejsarsnitt då Majas hjärtljud sjönk....Mi happy...ville ju det ;-)

Det var det bästa...allt gick jätte bra..sen kom hon ut.. operasångaren ;-) dock 3 varv navelsträng runt halsen...dom sa att hon inte skulle klara en vaginal förlossning....så det fanns en vakande ängel hos mig ...tack gode gud för det!!

Allt har varit bra sen Maja kom till vår familj..alla älskar henne..syskonen är underbara mot henne och det råder underbar syskonkärlek!! sååå tacksamsam för att vi slapp tråkig avundsjuka...nej dom har varit delaktiga hela vägen..och är det fortfarande!;-)

Det tråkiga är att tiden går så fort...på måndag ska jag börja jobba...halvtid så det blir en mjukstart!
nästa månad ska vi skola i henne..oxå i lugn takt...det kommer gå bra!!

Har haft mycket att göra sen jag bloggade sist....har inte haft lust att blogga...varit ledsen att gå in här..nu när Elisabeth är död...har ju varit inne hos henne varje dag innan...och nu finns hon inte...usch svårt att ta in fortfarande...hoppas du har det bra i himmlen <3 p="p">

Idag ska vi ha kalas för Lill-Loppan så klart...hon fattar ju inte ett smack men det tycker jag att det hör till liksom...fira hennes dag då hon kom till världen!! Har en massa som ska fixas nu .....får besök ifrån Malmö lite tidigare än övriga gäster så jag måste skynda mig nu!!!!

Inga kommentarer: