måndag 24 september 2012

ögonen blöder...


Hua hua idag känns det som ögonen blöder...har varit vaken tidigt...och imorgon ska jag vara på jobbet ännu tidigare...ska ha golvgubbar som ska kolla golvet som dom målat och det har släppt färg...sen läcker mangeln så jag måste nog förbereda mig på en sjö när jag kommer....dom kommer redan kl 07 så jag får nog vara där vid 06 så jag hinner fixa innan ;-)

Då här är en fotograf i familjen så blixrar det när man minst anar...typ som nu idag när ögonen blöder och man sitter och försöker hänga med på Tv:n.....Nu är filmduk inköpt och snart är det lampor och nytt objektiv sen kan han öppna eget ;-) ja det kommer...han har redan förfrågningar....

La in om ledighet idag....v 43+44 längtar!! sen har vi planerat en liten resa med jobbet och en liten julfest,,,ja man ska vara ute i god tid ;-) det är ju 3 mån idag tills julafton whiiiiiiiiiiiii

Hepp nu ska jag softa lite....Go kväll alla trevliga varelser som kikar in här...

So Long-------------->>

Kramizar


Inga kommentarer: