torsdag 20 september 2012

torsdag...


Åh vilken dag.....tandläkaren var ingen höjdare....gjorde ont som fasen ....bilden är ju ingen hit...jag tog den i ett svep och trodde man såg mer men mina missfärgningar är borta!!! gött...så det var ju värd all smärta.....
Doktorn ringde idag...ändringar IGEN...bara att åka till apoteket och lösa ut nya tabletter..Levaxin*
så min trötthet ska bli bra nu....inte konstigt att man varit zombie ett tag...
Har lagat snitzel med potatis och bea idag...mums...ska ut och rota i kylen nu ;-) Har storhandlat idag såååå...;-) *hittar säkert nått gott* 

Imorgon jobbar jag 4 timmar...sen infinner sig FREDAGSMYZZZZ Mi like!! Nellan jobbar till 17 på Espresso House så hon har en lång dag...men vad gör väl det hon trivs som fisken i vattnet! 

Imorgon ska jag göra Tacos....*vattnas i munnen redan* har varit sååå sugen i flera dagar nu...tröttnar aldrig på det...sen blir det en skräckfilm...hi hi...

Hepp nu ska jag nana....

So Long-------------->

Inga kommentarer: