tisdag 11 september 2012

magsjuk?


Ja min mage mår inte bra....har mått illa som en gnu idag på jobbet....åt kålsoppa och det gick inte att behålla.....då tyckte mina jobbarkompisar att jag skulle åka hem...klarade mig till 14:15 sen drog jag....mår lite bättre nu men det dånar och mullrar och ett och annat knip har jag haft,,,,,men vi har två magsjuka på jobbet så det är ju inte så konstigt kanske?! ;-) har ju ändå lediga dagar imorgon och torsdag så jag flexade ut lite tidigare..så jag är inte sjukskriven eller så...hoppas jag mår bättre imorgon för jag tänkte ju åka till Daddy....kanske hälsa på han på jobbet....

Jag vet nått som inte du vet...hahahahaha nananana....kan inte skriva det här men jag spricker nästan av att inte säga nått....kanske du med gör....;-)

Längtar till jul....jo faktiskt...kan riktigt höra julmusiken och när man ska pynta och slå in julklappar åhhhh...nej nu ska jag fixa te och rostad macka.....

So Long------->>

Kramizar

Inga kommentarer: