onsdag 19 september 2012

ledig dag




Idag var jag med på Dagis för första gången.....det gick jättebra...lite panik fick jag då och då...tycker det är för många barn....dom kan ju omöjligt kolla alla samtidigt...känns inte helt rätt för barnen. Men det är en tid kvar på inskolningen så jag kanske inte känner så här den dagen hon ska vara där själv...
Imorgon ska jag köpa regnstövlar och regnkläder mm till dagis....

Har städat nedan våningen idag...vet inte om jag orkar ovan våningen idag..tar det imorgon annars...ska till tandläkaren imorgon...avsluta framtänderna....äntligen!! Har varit och tagit blodproverna idag...fasen vad jag hunnit med en massa *måsten* skönt!!! nu har jag bara en massa blanketter sen är jag fri....

Ska upp och duscha med Maja nu sen är det mys innan läggdags....

So Long---------------->> Alla goa glada själar där ute...

Kramizar

Inga kommentarer: