fredag 14 september 2012

Fredagsmyyyyys


Regnet öser ner men vad gör väl det? det är ju fredag....den bästa dagen av många...ska äta gott och softa...
Nej idag åkte alla element på...nu är det rått...ska beställa ved snart med.....På måndag ska en komma hit och kolla fönsterna...vi ska få nya...och ny kyl och frys...äntligen...sen ska putsen fixas och tilläggsisolera..kanske vi slipper elda för kråkorna....

Imorgon ska jag till pappi för jag har inte känt nått i magen nu...Har tänkt länge nu att jag ska börja simma igen och lite vattengympa...bra för oss med kronisk smärta....men det känns som om det kommer saker emellan hela tiden...fast nu ska jag försöka bestämma ett datum med mig själv och bara komma igång...mysigt nu på hösten med...basta och så....mys.....

Imorgon kommer mamma hem ifrån semester...pepparkaka som vanligt antar jag....
Det bästa med denna dagen är att Maja var på sitt dagis och hälsade på!!! Hon gick rätt in och bara ägde....Morgan berättade att hon var inte blyg för fem öre...fann sig direkt...lekte med alla barnen som om hon redan kände dom...;-) såg video som Morgan spelade in...hon trivdes som fisken i vattnet...
Hennes dag kunde inte blivit bättre!!! Det var till och med så att skulle kunna vara där själv sa dom...ha ha så underbart livet kan vara ibland...Mammas tös....

Hepp nu ska jag hoppa i min mysdress....Ha en go fredag alla vänliga människor....

So Long-------------->>

Kramizar


Inga kommentarer: