söndag 9 september 2012

sköna söndag


mina minstingar....vackra töser


och min största skönhet..med min älskling....

I dag är en typiskt skön söndag....halvtaskigt väder men ändå mysigt....har fått gjort en del fast slappat mycket ändå....Har kombinerat nytta med nöje...;-)

På menyn idag blev det currygryta *kyckling* gott gott.....har tvättat och röjt nu så jag ska bara slöa och leka med lill-loppan....go whit the flow....hon ska nana tidigt idag så vi kan mysa lite innan bingen.

Mycket på schemat nästa vecka....Maja ska på 1års kontroll med vaccination :-( och sen ska hon till tandläkaren :-) första tandläkarbesök...sen ska hon hälsa på...på sitt dagis....mycket på en vecka för henne...och jag jobbar 2 1/2 dagar...lagom ;-)

Mamma har åkt till turkland...så sotis för jag vill till värmen...ja jag kommer tjata om det för jag vill åka iväg....juuuuuuuuuu

Hepp nu ska jag ringa min mormor...och kolla henne hon har kört och vält den lilla loppan :-) ingen fara men fasen man tänker ju på vad som kunde hänt....ha en go kväll!!

So Long------------>>

Kramizar

Inga kommentarer: