torsdag 13 september 2012

tjihoo


Ja det är ju fredag imorgon och jag älskar fredagar ;-) jobbar 9-13 kan ju inte ha mer Lyx.....skulle åkt till Daddy nu när jag varit ledig men avaktar till lördag för vill ju inte smitta honom....

Har storhandlat idag alltid skönt när vi fixat det....flängde runt i tre mataffärer...glömde alltid nått eller så hade dom inte de vi sökte..ja ja tur att man har en super snäll 1-åring...På menyn idag blev det ungstekt kyckling med massa stekt lök, jasminris med en god brunsås till..och gröna bönor jammi....

Livet stora gåta är tydligen älska-glömma-och förlåta hm....ja det är svårt...älska kan jag ....;-)
Har sååå mycket att vara glad för så jag väljer att vara det...jepp...Mi Happy!!
Jepp ska börja fota jag med..jepp ;-) Morgan får allt lära mig nu när han blivit proffs....han får såååå mycket beröm av *riktiga* fotografer...så kul eller hur....tja en del rycker kanske av peruken...men de flesta här inne tycker helhjärtat att det är kul för hans framgång....fast en och annan kokar nog blodet på...tråkigt isåfall....
Så jag tänkte oxå bli bäst på att fota..kanske byta karriär....vad sägs om det?? tål att tänkas på ;-)

Morgan vill ha en ännu bättre kamera så då kan jag ju ta denna vi har nu...
Hepp so long alla *glada*

Inga kommentarer: