lördag 27 oktober 2012

äntligen över


Idag har Emelie och ett gäng killar och tjejer röjt loss här hemma....efter tårta och fik dukade vi upp med popcorn och chips,godispåsar mm sen gick jag,Maja,Mojja upp i sovrummet och kollade på Tv.....så dom fick leka sanning eller kånka eller nått...;-) Ja dom hade jättekul så man fick ju snällt stå ut....nu är här städat och fixat och Maja sover,Emelie är hemma hos Evelina...Nella är på bio med nån Linus :-) huset är tyst och stilla whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Hur jobbigt det än är med barnkalas tror jag det är viktigt att barnen får ha det...inte bara släktkalas...det är inte samma sak...inte lek eller samma ålder på gästerna...så både och tycker jag att man får fixa till sina ägodelar!! Nu har jag nästa helg med släkt sen tjejfest*ett gäng 18-åringar* jääij* Då ska jag fixa tacosbuffe och lite fest för dom sen ska dom vidare in till stan...så vi får mysa i sovrummet nästa lördag med ;-) rätt mysigt ändå...


Snart börjar Så mycket bättre...ska kolla om det är några intressanta artister att följa på lördagar....var bra förra gången det gick...

Hepp nu ska vi mysa...So Long------------------->>

Inga kommentarer: