lördag 20 oktober 2012

underbart väder...


Japp...härligt väder var beställt...och det kom...:-) Hela familjen hoppade i bilen och till Da City vi for....hämtade mina linser som jag saknat i nu 1 vecka....så gött att ha dom igen....har känt mig som en ugglisch hela veckan....;-) I vanlig ordning hamnade vi Mc Donalds :-) asså det bara blir så...åt på pasta vagnen sist men det var ingen hit....Maja fick smaka lite hamburgare...ja she like!! var överallt kändes det som...man blir rätt trött av att springa i affärer...fyndat lite med så klart...är ju duktig på det hi hi skryter gärna om det *inget att skämmas för*

Vecka har varit Lååång..första heltids veckan på länge...usch det kommer ta tid att komma in i det igen...sovit som en gris på soffan varje kväll....men idag känns det som jag ska klara en kväll :-)
På menyn har det varit potatisgratäng med curry curry kyckling....jammi jammi....nu har gott gottet åkt fram för Maja har lagt sig.....

Nelly har lovat att klippa och tunna ut mitt hår...har värsta hästmanen...hm kanske skulle donera lite till tunnhåriga?! har ju gott om det ....

Ha en go kväll alla snälla.....men bara ni ;-)

So Long-------------->>

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej jag är här ofta...ha det bra

johanna sa...

Hej...jahopp vem är du då?..har du problem med att lämna kommentarer eller du kanske inte bruka försöka?! har redan fått höra att vissa inte fått iväg sina idag :-( tråkigt att missa en massa kommentarer...juu..
Ha det gött!! :-)



johanna sa...

hm underligt att inte svara?! okidoki..