söndag 21 oktober 2012

Galgberget....


Idag åkte vi till Galgberget och satte lite ljung och tände ljus på katternas och hundarnas gravar...blev så fint...sen gick vi en runda och tittade på utsikten...så vackert det är där uppe ändå....avslutade med Sagoängens lekplats..uppskattat av minstingarna....en del grillade korv...gissa om jag blev sugen....

på menyn blev det fläskfile med gräddsås...stekta champinjoner sååå gott...och potatisgratäng som blev över ifrån igår....helt nöjd i magen nu ;-)


hittat ett löv...

Nu ska vi ha lite söndagsmys som vi brukar....sen ska vi hoppa i bingen...


Jo många har frågat mig varför jag inte lägger ut deras kommentarer!?? jag lägger ut dom flesta...sållar en del skit men har oxå fått höra att det krånglat med att skriva in koden....Jag har ju en person som har Hackat sig in på min blogg 2ggr!!! men nu är den under bevakning så jag tror inte att det har med det att göra denna gång.....så nu vill jag att ni som är här inne ofta...skriv typ-Hej och prova lägg en kommentar så får vi se om det funkar....annars får jag kanske ha hjälp av blogger igen.....


So Long------------------>>

Kramizar

Inga kommentarer: