torsdag 25 oktober 2012

En födelsedag avklarad ;-)


Ja då har man överlevt en födelsedag till :-) Emelie fyllde 11 år igår!! Hon var glad och nöjd för presenterna som hon fick....hon ska lite kompisar här på lördag...;-) längtar till söndag!! ;-)

Idag har jag och Mojja varit hos pappilappi när Maja var på dagis...så lyxigt man har det!! sen åkte vi och handlade,,,ja vi gör inget annat...;-) nej men man glömmer ju alltid nått och ska ju ha kalas och då får man ju snällt åka till affären igen....

På menyn idag blev det pasta med en mustig köttfärssås...riktigt gott om jag får säga det själv!! och det får jag juuuu ;-) det var längesen vi hade det faktiskt....Gubben min är ute och jobbar med veden som ska in här...sågar och sågar...han är duktig han....

Kollar på Svenska hemmafruar ...asså den där Gunilla skulle jag vilja köra över med bilen...hon är ju riktigt dum i huvudet...jag som trodde jag hade stött på idioter men där ligger dom i lä....usch vilken kvinna....sen har vi ju Mindy och Maria....riktiga vänner ut i fingertopparna....köper samma kläder och samma bilar...samma hundar och inredning...sura miner??? nej så gör inte riktiga vänner.*.surar alltså*.där delar man och unnar varandra lycka osv...så fina dom är...ja det är härligt att se....

Imorgon ska jag laga tacos IGEN!! har varit så sugen på det....det var ju inte längesen vi hade det men jag har nog varit Mexikan i mitt förra liv....tröttnar aldrig.....denna vecka har gått fort..men det är ju bara för att jag varit ledig....har nästa vecka med som jag kan vara hemma och rå om mina älsklingar....har ju Nellys födelsedag med....hm planerat det bra??? tja vet inte riktigt...;-) sen kommer julen....SEN blir det lugnt!!

Nej nu ska Johanna ta fram lite pepparkakor och clementiner till mig och Maja...bara vi som är inne just nu...kanske lite julmust med he he....måste ju mysa....och mysa.....tända lite ljus...åh som jag myser....fasen vad jag har det bra!! härligt att känna den känslan ut i fingertopparna utan att nått speciellt hänt....det är Lycka!!! Ha en underbar dag alla som förtjänar det :-)

So Long----------------->>

och du.....Kramizzzzzzzz


Inga kommentarer: