onsdag 10 oktober 2012

lättare nu...


Ja allt känns lättare idag tack och lov...gick upp tidigt men la mig i tid så jag har nog tagit igen lite sömn....Jag tempade Emelie imorse och hon hade ingen feber?? och hon ville så gärna gå till skolan så jag ringde till sköterskan för dom skulle ta livmoders vaccinet i dag men hon får ha en ny tid....efter halva dagen kommer hon hem..med feber....så nu blir hon hemma imorgon...tycker att det känns som jag håller på att få feber med!!!! men nej jag ska inte bli sjuk!!! ska till ullared....så det så..

Var på dagis med Maja idag...stannade i ca 1 timme sen gick jag..lite ledsen var hon allt men efter ca 10 minuter kom dom och sa att hon var tyst och satt och byggde med klossar...så då gick jag hem och åt lite...så tomt och konstigt det är utan huset fullt av ungar......skönt en liten stund men känns bättre nu när här är som vanligt!

Åkte till sjukhuset för att hälsa på pappilappi....han var väldigt medtagen...men andningen är mycket bättre....jag drack kaffe och vi tjabbade en stund tills hans ögonlock ramlade ner...han beräknas åka hem om några dagar....ska skriva min inköpslista nu..;-) må gott....

So Long---------->>

Kramizar

Inga kommentarer: