måndag 22 oktober 2012

En liten tripp


Underbara färger ute nu.... 



Idag tog vi en tripp till Ullared.. jag  Mojja och Maja...inte så mycket folk när vi kom men det ganska mycket efter bara 1 timme....vi stannade inte såååå länge som vi brukar och det blev inte lika blodigt....var ju där bara för nån vecka sen...men det jag hittade var bra grejer....hi hi...Maja var inte så road...med det gick...ska nog inte dit mer i år...*sant ;-)* har inte mer att hämta...resten av mina julklappar finns inte där om man säger så...

På menyn stod det fläsk med löksås...riktig husmanskost....köpte  revben som jag ska göra imorgon...har ätit en hel burk med pepparkakor ikväll ;-) ja inte jag själv då...men satt i mig en del...gott som bara den...köpte nytt kaffe till Tassimon...creame brulee as gott...

Imorgon har man en del fix innan Emelies födelsedag..så  det ska fixas imorgon....ska nana snart så man är pigg imorgon!

So Long-------->>

Inga kommentarer: