fredag 26 oktober 2012

sömnmedel


Idag fick jag nog sömnmedel i kaffet ;-) har varit sömnlig nästan hela dan....tur att man inte måste göra en massa då....har underhållit Maja så gott det har gått...hon ville nog ut idag...men jag tycker det blåser för mycket så jag strejkar....har tonat Emelies hår idag...nötbrunt...sååå fint...nu är hon på Halloween disco i stan med Vickan som bor här...kommer hem vid 21:30 tiden...nu börjas det :-)

Nellson jobbar och kommer som vanligt vid 18-tiden på fredagar...enda tråkiga är att vi äter ALLTID tillsammans speciellt på helgerna men nu när j´hon kommer så sent så får hon äta själv....Tacos satt fint idag....igen...he he

Min lilla tjej börjar få humör...;-) hon börjar visa vad hon vill och INTE vill...bra med egen vilja men man är inte van än att hon inte luder som en knähund :-)

Då har man suttit med räkningarna...alltid lika skönt att ha det gjort...så man vet hur mycket man kan sätta sprätt på nu....ska fixa Nellans presenter i dagarna....katching......ja ja lifes goes on...liksom...dom är värda varenda krona....och lite till....

Ikväll ska vi kolla en skräckis när Maja har somnat....måste köra iväg John Blund så jag kan få se en hel film nån gång....brukar bara klara halva...missar ofta slutet....hepp nu har jag en uttråkad liten tjej som vill busa en stund innan bingen....

So Long------------------->>

Inga kommentarer: