lördag 13 oktober 2012

nedräkning


Lördag idag...Idag har vi bara varit en sväng och fixat välling och lite gotte...sen har vi varit hemma..inne i värmen för vem vill ut i detta hemska väder....På menyn stod det mustig köttgryta med ris..jammi...

Här hemma har vi några förväntningar ;-)... en är ju nu den 24 då fyller Emelie år..hon tjatar var och varannan dag om hur många dagar det är kvar...har fixat till hennes kalas så det är skönt att nästan vara färdig...

Idag när vi var och handlade blev jag så  vansinnigt sugen på Tacos..men jag hade redan börjat förbereda dagens mat får vi ha det imorgon 

Nellan är ute med Lollo ikväll...som tur är så somnade jag sent i eftermiddag när jag skulle somna Maja..sov i 1 timme ungefär...gött sen kaffe på det! ;-) så jag ska nog klara kvällen...och hålla mig vaken till Nelly kommer hem...''

Längtar inte till måndag så jag ska njuta av helgen så mycket det bara går!!!! Nu är det America`s funniest homevideos få sig några härliga skratt!!

So Long---------->> Härlig kväll!!

Kramizar

Inga kommentarer: