fredag 5 oktober 2012

seg start...


Idag är det fredag men idag hade jag ingen fredagsmys känsla...inte förrens jag kom hem ifrån affären efter jobbet...då blev jag välkomnad och kände att man var efterlängtad....inte fel en dag som denna...regnar och kallt är det....vill bara mysa och rå om de mina....På menyn idag stod det stekt kotlett i massa lök och klyftpotatis med en go gräddsås till...rivna morötter...måste vara lite nyttig med ;-)

Ja det blev ingen Ikea nästa vecka det blir Ullared istället.....ska jobba mån.tor,fredag istället..kommer kännas konstigt...blev beviljad ledighet v 43+44 såååååååååååå skönt!!

Imorgon ska vi ut på jakt så barnen får nya boots....se om jag hittar garn så ska jag sticka lite vantar och mössor...och kanske inneskor...

Ja ute på Fb äe det en het potatis om det ska vara böneutrop eller ej....asså snälla...ska inte alla tvång konvertera till islam snart oxå...kanske bära slöja med?? nej nu har det gått för långt...ha din religon men asså jag ska inte behöva lyssna på det gnället....har hört det när man varit utomland...trodde jag skulle bli tokig....hoppas våra politiker har lite stake och vågar sätta ner  foten för en gång skull!! och NEJ jag är ingen rasist...men jag måste inte älska allt vad islam och mosker står för,,,man kan vara emot det utan att vara rasse...så nu var det sagt!!

Nog om tråkigheter...nu ska jag hoppas i min mysdress...trevlig kväll till er som jag tycker om..
..;-)

Kramizar

Inga kommentarer: