torsdag 4 oktober 2012

kanelbullar ..jammi....


Hua hua det har varit mycket lite sömn de sista dagarna....mycket gnäll och feber med hosta ....Idag vaknade Maja utan feber..whi tänkte jag men några timmar senare kom den tillbaka....men är ändå bättre än igår...så vi åkte och handlade och hoppade inom Nelly på Epresso House och fikade med kanel bulle och islatte....såååå gott!! Hon passar verkligen att jobba så...är så trevlig och hjälpsam...det syns att hon älskar att jobbar med människor..vet hur hon ska ta dom...Stolt!!!

Gick inom Kicks och hörde mig för en ny kräm som jag provat och bara älskar,,,,kostar en del men överväger att unna mig den...Lancome kostar ju...så är det ;-) Hittade nya boots idag med Ännu mer Whiiiiiiiiiiiiiiiiii....fasen vad gött...;-)

Imorgon är det jobb i några timmar sen ska jag handla lite till...måste spara några slantar till IKEA nästa vecka....funderar på att göra hemmagjord pizza?? sååå gott juuuu...får se om jag är på det humöret annars blir det kanske på lördag.....ska ut på skojakt till barnen...och Emelies present...ja det är mycket nu ;-)

Nästa vecka ska jag vaccineras och ta nya prover...hoppas man inte hinner få influensan innan dess ;.)
hepp nu ska jag glo lite på burken sen bingen...Trevlig kväll...

Kramizar

Inga kommentarer: