fredag 12 oktober 2012

Helg!! I Love you.....


Godis=fredag...tycker jag....tänk att alla inte får det en fredag..alla kan inte själva få bestämma om dom ska få äta gottis eller inte...hemskt vilken värld vi lever i....i min familj får man det i allafall...veckans belöning....

Jag jag är så glad att denna veckan är slut!!!! har inte varit en rolig vecka....hoppas min helg blir toppen i stället! Ja oj jag råkade ju komma för tidigt till jobbet idag!!! skulle ju börjat 9 fast jag var där 7....hm så dumt....ja inte är lätt inte...

Maja var på dagis och det gick bra....snuttis....de stora lonsarna är på ingång snart...Emme är hos en kompis och Nellan jobbar på Epresso....sen ska vi äta dragon kyckling med klyfftisar och beasås...ska slänga ihop en sallad nu...MYS i soffan hela Familja sen så klart!!! härligt....

Pappi är hemma nu....så tacksam för att han redde ut det denna gång....var på håret.....

Hepp nu kallar maten.....Dagens ordspråk!! Har du inget trevligt att säga så säg inget alls.....

So Long---------->>

Kramizar 


Inga kommentarer: