lördag 11 februari 2012

22 blev det...


Jaha då har jag gjort 22 st kåldolmar....phu det är lite pyssel det...ska ha mamma och mormor här imorgon på middag, ska bli så gött...men då dom blir godare och man sparar på stressen att göra dom *nästan* färdiga så här kvällen innan.

Har varit och lämnat Nellan hos Anton idag dom skulle upp till mormor...så vi är nästan barnlediga ikväll...Maja ligger och sover...hon badade med mig innan *så mysigt*

Vi har varit på en Loppisrunda, träffade min Anna...stackarna hade klydd med bilen,det löste sig dock men det blev bråttom när Sigge väl fick igång bilen ;-) Hittade lite Lull-Lull ;-) fick till slut mina jäv--- revbensjäll..har varit på City Gross nu 3 runder och dom har varit slut varje gång!!!! men idag fick jag tre fina paket...ska det på Tisdag då det är Alla <3 Dag!! Tänkte först gå och äta på Fridolfs men vi bestämde att gå dit då det ej är knökat med folk vilket det kommer vara på tisdag....

Kollar Melodifestivalen.....hm...vet inte vad jag ska säga....ja han som sjunger nu shout it out -killen......den var ju *inne* den kan gå långt.....han är ju söt...Ulrik Munter....låten ok med..Linda och Cicci är i publiken nånstans har kollat så ögonen nästan hoppat ur men har dock inte sett dom ännu....
nä nu ska jag smörja handen...har bränt mig på ugnen idag....

So Long--------------------->>

Inga kommentarer: