måndag 20 februari 2012

Tja det gick hem....

Hellu...........min ångest för att det skulle bli jobbigt att aktivera alla fullt ut blev inte jobbigt....alla verkar gilla mina förslag...idag har vi degat hemma...Nelly har inte kommit ur nattkläderna än ;-) Emelie har haft en kompis här inatt men som nu gått hem....På menyn stod det Tacos...allas favorit..det var gott...

Har passat på att städat lite smått...bara plockat och dammat och rensat lite bland kläder då vi ska åka till Ullared imorgon whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jag är så glad att min familj gillar att åka till Ullared det blir vårt Tisdags nöje och alla gillade det....Mi Like!!
La Maja i vagnen och traskade ner till affären..och fick en känsla av Vår....åh helt ljuvligt!! på hemvägen var det inte lika mycket vår då solen inte sken då...men kan ju inte klaga på vädret idag...

Onsdag eller Torsdag blir det badhuset...som resten av hela Halmstadbo antar jag :-( hoppas inte det blir för mycket stim..inte roligt då...blir premiär för Maja, men hon älskar att bada här hemma så det ska nog inte vara några problem.

Har bokat tid hos Fotografen idag...preliminärbokat....då den stackarna drabbats av cancer så vi får se hur hon mår...hatar den sjukdomen........

Så här ska jag göra i Majas rum men även i Emelies...dock andra färger...så fint....känner min kreativ nu det kliar i fingrarna...ska se om jag hittar massa pyssel imorgon på G-kås...ska kolla efter en köksstol till Maja för hon vill sitta med när vi äter...många gånger ligger hon på filt eller i sin babysitter på golvet,gnäller men när man tar upp henne och hon får sitta med vi bordet är hon så nöjd...så det är time....nä ska fortsätta att skriva min inköpslista iför imorgon....ska nana tidigt idag så vi är pigga och glada tomorrow...

So Long------------------->>



Inga kommentarer: